„Klient nasz Pan”? Czy klient nasz partner. Gdy podejmujemy próbę zakupu towaru lub chcemy uzyskać informację, prędzej czy później będziemy mieli do czynienia z obsługą danego punktu handlowego. Lata temu, świadomi klienci bardzo często stosowali taktykę wychodzenia z pozycji „siły” oraz wywierania presji na sprzedawcach, w celu uzyskania większych korzyści takich jak na przykład niższa cena produktu. I ta strategia zazwyczaj przynosiła efekt, gdyż na tamte czasy slogany typu „klient nasz Pan” były powtarzane na szkoleniach, w reklamach oraz mediach. Czasy się zmieniły i kontakty biznesowe również. Mimo że część klientów próbuje jeszcze stosować techniki „siłowe” w relacjach z handlowcami, to jednak większe korzyści można uzyskać w relacji jak „równy z równym”. Dobry sprzedawca to również fachowiec w swojej dziedzinie, który zapewnia wysoki poziom obsługi przed, jak i posprzedażowej.
Podobne tematy
Czym jest antypoślizgowość płytek ceramicznych?
27 stycznia, 2024
Czy można przykleić nowe płytki ceramiczne na stare?
27 stycznia, 2024
Od czego zacząć remont balkonu?
27 września, 2024
Czy da się przeciąć płytkę gresową za pomocą rysika?
4 marca, 2025
Czym jest system poziomowania płytek ceramicznych?
27 stycznia, 2024