Jak rozliczyć fuszerkę remontową? Problemy i dylematy w trakcie trwania remontu to standard na który musimy się przygotować, jednak prawdziwy dramat zaczyna się wtedy gdy strona która świadczy usługi budowlane, realizuje je na bardzo niskim poziomie. Niski poziom usługi to taki który jest niezgodny z umową jaką zawarliśmy z fachowcem, nawet i tą ustną. Cieknąca kabina prysznicowa, źle zabezpieczone a przez to porysowane płyty podłogowe, „głuche” lub uszczerbione płytki, to są przykładowe bolączki na które powinniśmy zwrócić uwagę jeszcze przed rozliczeniem się za pracę. Niestety zazwyczaj jest tak że fuszerkę znajdujemy po czasie, ale to nie zmienia faktu że możemy złożyć reklamację do wykonanej usługi. Powinniśmy zażądać naprawy lub zwrotu kosztów poniesionych na naprawę. Jeżeli to nie poskutkuje, być może trzeba będzie wkroczyć na drogę sądową.