Czemu występuje problem ze zwrotem płytek ceramicznych? Gdy remont zbliża się szczęśliwie ku końcowi, często zdarza się tak, że zostają nam niewykorzystane materiały i próbujemy je oddać do sklepu. Ale na miejscu może okazać się że to niemożliwe. Z czego to wynika? Po pierwsze, może być to kolekcja pod zamówienie, sklepy ograniczają składowanie płytek, gdyż wybór jest zbyt ogromny a magazyny mają ograniczoną powierzchnię. Po drugie, odcień i kalibracja. Mimo że nasz dostawca ma na magazynie daną serię płytek, te które chcemy oddać, mogą się różnić datą produkcyjną, a co za tym idzie, posiadają różne parametry. Jak uniknąć takich problemów? Przed zakupem, pytajmy o możliwość zwrotu towaru i w jakim czasie możemy tego dokonać. Proszę też pamiętać, że mimo wszystko warto zostawić sobie karton lub dwa jako rezerwę, gdyż bardzo duży procent klientów wraca, i szuka wycofanych już kolekcji.